Wednesday, January 28, 2015

“Jam trans dhe Kisha ime nuk më do”: Papa e pret në Romë


I shkruan Papës duke i rrëfyer vuajtjet e tij. Në Vatikan e presin së bashku me të fejuarën


Diego Neria Lejarraga
Diego Neria Lejarraga është 48 vjeç dhe katolik praktikant. Ai vjen nga një familje katolike dhe ka pasur gjithmonë një marrëdhënie të ngushtë me Kishën, deri në momentin që Diego, i cili ka lindur femër, kreu tranzicionin fizik për tu kthyer në mashkull. “Si mund të mendosh se do hysh në Kishë me gjendjen tënde? Ti nuk je i denjë”. Këto ishin komentet që dëgjonte në famullinë e tij në qytezën e Estremadurës në Spanjë. Në një intervistë për një portal spanjoll, Diego tregonte se si një prift, teksa e takoi në rrugë i tha “bijë e djallit”, duke iu drejtuar në gjininë femërore.



Burri nuk u dorëzua përpara idesa se Kisha e tij mund ta përjashtonte dhe për këtë arsye i shkruajti Papa Françeskut. Kështu rreth Krishtlindjeve, Diego mori dy telefonata nga Roma, njëra nga Papa, duke e ftuar për vizitë në Vatikan së bashku me të fejuarën e tij, me të cilën edhe do të martohet.

Papa Francesku
“Telefonata e parë – tha Diego – ishte më shumë nga çfarë unë prisja dhe shpresoja. Në telefonatën e dytë nuk arrija ta besoja se çfarë po më ndodhte, sepse e di që rasti im nuk është asgjë dhe se ka shumë njerëz të cilët vuajnë në këtë botë. Unë nuk e merritoj vëmendjen e Papës”.

Takimi privat me Papën u zhvillua të shtunën e kaluar në rezidencën Santa Marta. Burri nuk tregoi se çfarë diskutoi me Papën por sipas të përditshmes spanjolle hoy.es ata u përqafuan dhe Diego ishte ndier sërish i pranuar nga Kisha.

--- --- ---


No comments:

Post a Comment